Zdravlje i lepota — spavanje RSS



11 saveta za prevazilaženje anksioznosti

U ovom delu pišemo o 11 načina kako rešiti anksiozna stanja.1. Zapamtite da vam je teskoba u glavi. Znam, teško je razmišljati o tom kada vas anksioznost preplavi. Međutim, uz malo napora, možemo shvatiti da je anksioznost u nama i da smo je mi u stanju kontrolisati. Razumevanje ovog mehanizma, kao činjenice da je prolazno stanje, će nam pomoći da mirnije reagujemo.2 . Analizirajte šta vas uznemirava. Razumevanje onoga šta je to što nam uzburka naše emocije i kako se ponašati u takvim situacijama će nam omogućiti da bolje razumemo sebe i da kod sebe uspemo razviti emocionalnu inteligenciju, kojom ćemo uspeti iskontrolisati stimulanse koji nam izazivaju uvakav vid emocija. PRIRODNIM PUTEM DO OPUŠTENOG STANJA. 3. Ne budite previše samokritični....

Nastavi sa čitanjem



KAKO POBEDITI NESANICU

Mnogo ljudi ima probleme sa nesanicom, a san je potreban za opšte zdravlje čoveka, kao i za psihičku ravnotežu. Lišavanje organizma od sna brže prouzrokuje smrt nego lišavnje organizma od hrane. Bez hrane se može preživeti mesec dana, a bez sna samo 12. Za vreme sna mozak se čisti od toksina, ako nema sna mozak postaje zakrčen i počinje da pokazuje signale upozorenja, zaboravnost, nervozu, gubitak koncentracije itd... Posebno bitan vitamin za san je vitamin B6, (vitamin sna). Njega unosite u organizaciju kroz: hleb, proso, ječam, kao i razne oblike testenina. Dakle, sve one dijete u kojima izbacujemo u potpunosti testenine nas neminovno vode u probleme sa snom i nervnim sistemom. Druga bitna stavka je kalcijum, a imate ga u siru, jajima, mleku,...

Nastavi sa čitanjem